søndag 7. juni 2015

Så ble det strikket!

Jeg bestilte tur til England etter jeg kom hjem fra Praha. Samtidig fikk jeg innbydelse til sommerens salgsutstilling i Rauland.

Så da fant jeg ut at jeg strikker opp kofter. Dette fordi jeg hadde planer om å lage strikkeoppskrifter for maskinstrikk og legge ut på min nettbutikk. Da måtte jeg likevel ha bilde av hver modell. Hadde også mye garn på lager. Så jeg satt i gang. Her er 20 kofter.

De er strikket med kamgarn i bunn og de fleste med Shetlandsull i mønsterfargen. De fleste er også beregnet å strikke i hullkortmaskiner som har 24 masker i mønster rapporten i bredden.
Etter hvert blir de lagt inn som oppskrifter i www.karistrikk.tictail.com





















Ingen kommentarer:

www.karistrikk.no

Vil også ønske alle til å besøke min nettbutikk.

Ferdige modeller, modeller som kan strikkes på bestilling.

Tilpasset eget ønske og egne mål.


Endel oppskrifter for maskinstrikk med forslag om garn.

Ta kontakt.

Bloggarkiv

Om meg

Bildet mitt
Porsgrunn, Telemark, Norway
Forhandler av Norsy strikkemaskiner og tilbehør.Kurs i maskinstrikk, oppskrifter til strikk på maskin. Designer og produsent av klær laget med strikkemaskiner. Også endel søm. I tillegg forhandler av strikkemaskiner. Lærer bort å bruke strikkemaskiner og å lage sin egen design.