fredag 3. juni 2011

4 juni

Er nesten ødelagt etter jobben med å skru sammen hyllene jeg hadde fått kjørt hjem, i går.
17 hyller i tre bredder. Men så fikk jeg plass til alle bøkene som var strødd rundt hele huset.

Fikk litt hjelp til å finne skruer og verktøy, men ellers måtte jeg klare meg selv.
Skruene skulle inn fra lister og inn i hull på hyllene, noen var praktisk talt umulig å finne for noen av listene var tydeligvis litt bøyd etter lagring. Hadde malt alt hvitt i vinter på jobben, men har ikke fått det hjem før nå.

Nå skal jeg opp og rotere litt på skrivebord og seksjon, som havnet inne på det rommet jeg skal ha til verksted, i påvente av plass på Porselensfabrikken. Må få til plass for 3 stativer med klær hjemme også. Kan ikke lagre de der jeg fikk plass til disker og stativer.

Har 4 utstillingsdukker og noen byster også. Får sette den dukken som sitter på en stol oppe i gangen foran badet. Sist jeg hadde en slik dukke hjemme, forøvrig en manne dukke, fikk jeg sjokk da jeg skulle på toaletter om natten, i mørket. Da stod denne naken utenfor døren til badet.

Fikk ikke sove da jeg var ferdig, måtte stå opp og ta smertestillende, men adrenalinet var tydeligvis fremdeles på topp, så jeg slo på TV. Etter en lang stund med mange roteringer i senga sovnet jeg. Da begynte røkvarsler å si fra at det er på tide å skifte batteri. Det holder den på med fremdeles. Han sover! Jeg klarer ikke så den får bare pipe til han våkner.

Lurer på om jeg skal kjøre noen ting og tang hjem denne helgen med slikt som hører til søm. Har bokser fulle av tråd både til symaskinen og til Overlock maskinene. Skal ta med hjem stativer som jeg kan hekte på hyller og oppheng senere. De skal jeg sette opp på kontoret som jeg skal bruke til sy-rom og kontor. Må ta ett mål for å se om det er plass til to bredder. Da kan jeg ha symaskinen på den ene siden og overlock på den andre. Slik at jeg slipper flytte maskiner hver gang jeg trenger det.

Tror også jeg skal ta en tur og handle noen flyttekasser og pakke ned de tykkeste klærne fram mot høsten.

Får se på inter-nett om det ble bankstreik, ellers kan jeg ikke bruke kort i dag.

Ingen kommentarer:

www.karistrikk.no

Vil også ønske alle til å besøke min nettbutikk.

Ferdige modeller, modeller som kan strikkes på bestilling.

Tilpasset eget ønske og egne mål.


Endel oppskrifter for maskinstrikk med forslag om garn.

Ta kontakt.

Bloggarkiv

Om meg

Bildet mitt
Porsgrunn, Telemark, Norway
Forhandler av Norsy strikkemaskiner og tilbehør.Kurs i maskinstrikk, oppskrifter til strikk på maskin. Designer og produsent av klær laget med strikkemaskiner. Også endel søm. I tillegg forhandler av strikkemaskiner. Lærer bort å bruke strikkemaskiner og å lage sin egen design.