fredag 3. juni 2011

3 juni





Skikkelig varmt og nydelig ute - endelig noe som ligner sommer. Sørgelig at det blir såpass varmt å jobbe i 2 etasje, men det går vel det også.



Ovenstående bilder er hva jeg jobbet med forrige uke.


Har laget 8 forskjellige lange vester i tynt kamgarn. Alle er ulike i fargesammensetning og jeg har laget Karihette i samme farger, til hver vest.



Så ble det mye rester og de har jeg laget 5 Karihetter i unik sammensetning.



Det ligger nå i nettbutikken, det vil si en vest ble så feil foto i fargen, at den må jeg ta nye bilder av. Ser at rødt er vanskelig å få riktig foto av. Den er i alle fall i sennepsgul og tomatrød med bord i sort og dyp rød.


http://www.karistrikk.no/ Skal si det tar tid med montering, feste tråder sy i merker, prise alt sammen, presse over en gang til for kontrollens skyld.

I dag har jeg ryddet litt sammen på syrom og i sysakene og planlegger hva jeg kan flytte hjem i helgen. Min mann kjørte hjem hyller jeg har malt hvite og som jeg skal ha til bokhyller. Nå har jeg bøker i alle hull og åpninger + stablet overalt. Blir desperat av det. Så i kveld skal jeg skru sammen hylle og rydde hjemme.Siden jeg skal ha verkstedet hjemme, må jeg rydde sammen og komprimere mest mulig.


Nå får jeg se om dette legger seg inn før jeg fortsetter. Det gikk denne gangen da.


Har nytt mobil bredband fra Telenor. Etter sigende skulle det ha dobbel hastighet enn det tidligere, men jeg merker ikke mye forskjell, annet enn at det tar en lang stund å åpne på denne gamle stasjonære maskinen.

Venter på om posten klarer å levere garner jeg bestilte fra Stanett på mandag. Ifølge tlf. på onsdag ble det sendt da. Så jeg får vel ut og fotografere litt til. Har nå presset opp endel Karihetter i ensfarget, for å legge i nettbutikken. Så ha jeg også endel nye ting som skal prises og fotogrferes.

Må også bytte ut alle hengelapper med adresse hit. Det er også en stor jobb.









Ingen kommentarer:

www.karistrikk.no

Vil også ønske alle til å besøke min nettbutikk.

Ferdige modeller, modeller som kan strikkes på bestilling.

Tilpasset eget ønske og egne mål.


Endel oppskrifter for maskinstrikk med forslag om garn.

Ta kontakt.

Bloggarkiv

Om meg

Bildet mitt
Porsgrunn, Telemark, Norway
Forhandler av Norsy strikkemaskiner og tilbehør.Kurs i maskinstrikk, oppskrifter til strikk på maskin. Designer og produsent av klær laget med strikkemaskiner. Også endel søm. I tillegg forhandler av strikkemaskiner. Lærer bort å bruke strikkemaskiner og å lage sin egen design.