lørdag 21. mai 2011

Da funker det



Er ikke lett å finne bilde som kan passe alltid. Dette tok jeg for vel ett år siden. Hadde fått denne orkideen av en kunde og skulle teste hvor nær jeg kunne gå for å ta bilde. Ser etterpå at det er ett fascinerende fargespill og mønster inne i blomsten og den perlelignende effekten av overflaten på det hvite.

Jada!

Jeg sitter på en eldre maskin nå. Har i går, fått nytt mobilt bredband fra Telenor med dobbel hastighet enn det gamle. Men som med alt annet nytt - jeg er redd for å ta det i bruk til jeg får litt tid på meg. Så jeg får ta meg sammen og gå opp og legge det inn på den nyeste laptop-en.

Må etter det få avviklet det gamle mobile bredbandet så jeg ikke betaler for begge. Kan vel like godt ringe Telenor og få adressen forandret på alle mine nummer så regningen kommer hit privat.

Skjønner ikke hvorfor jeg har denne angsten for nye ting. Virker irrasjonelt på meg siden jeg stadig søker ut for å bryte mine egne grenser når jeg jobber med design av nye modeller.
Sier gjerne at jeg er vekt - alltid i ubalanse. Enten for høyt opp eller langt nede- sjelden i balanse.
Redd for å gjøre noe jeg ikke kan og prøver det likevel. Skal jeg gjøre noe teknisk, er jeg sikker på at håret reiser seg på hodet, men må jeg ordne det selv, klarer jeg det som regel likevel.

Nå måtte jeg ta dobbel dose med smertestillende for jeg har verket frenetisk i rygg og hofter i natt. Så det er vel lavtrykk underveis igjen?

I morgen skal jeg levere en del varer til sommerutstillingen i Rauland. Kanskje jeg får lov å bruke bilen alene denne gangen. Han sa i går at han var redd for at han ikke fikk bilen tilbake i samme stand. Jeg rygget på en stein for to år siden, det eneste uhellet jeg har hatt siden jeg tok lappen i 1973 ------------- Slå den!

Skal også levere for Lisbeth som er på ferie i Skagen nå. Vi stod sammen i Påsken, på Hotell Wassilioff og solgte begge veldig bra der begge to.

Så nå får jeg se over kjøleskapet om det trenger oppgradering før helgen.


Ingen kommentarer:

www.karistrikk.no

Vil også ønske alle til å besøke min nettbutikk.

Ferdige modeller, modeller som kan strikkes på bestilling.

Tilpasset eget ønske og egne mål.


Endel oppskrifter for maskinstrikk med forslag om garn.

Ta kontakt.

Bloggarkiv

Om meg

Bildet mitt
Porsgrunn, Telemark, Norway
Forhandler av Norsy strikkemaskiner og tilbehør.Kurs i maskinstrikk, oppskrifter til strikk på maskin. Designer og produsent av klær laget med strikkemaskiner. Også endel søm. I tillegg forhandler av strikkemaskiner. Lærer bort å bruke strikkemaskiner og å lage sin egen design.