fredag 23. april 2010

23 april 2010

Jeanette kom i dag og strikket en topp i silke og lin i surgrønn farge.
Jeg fiklet med strikk av en tubetopp i knall orange.To rette og to vrange.

Jeg gjorde endel feil, så det gikk noen timer. Armene ble montert opp/ned så da måtte jeg gjøre noe lurt. Strikket sammen med fletting i stedet for å sy sammen. Svær krage som brettes ned og den ble helt RÅ ferdig montert. Ligger i vaskemaskinen nå for en garnspole var støvete. Da ble det ett fargeskille av støvet. Sånn går det når man ikke konsentrerer seg om det man gjør.

Hadde besøk tre fra av Nav. De kjøpte endel garn og håper de kommer igjen. Mulig de var interessert i den maskinen jeg har på lager også. Ny hullkortmaskin som jeg selger med 10% avslag.

Fikk bestilling i går på kjole i koboltblått, i dag lilla genser. Sendte bestilling for selvsagt hadde jeg ikke nok, i noen av fargene til dette. Slår ikke feil det. Enten ikke nok garn eller så har jeg inne feil farge. Så på mandag må jeg gire opp litt. Har bestilling på skjørt, sort silke og lin, løs hals i silke og lammeull og når det begynner å komme bestillinger, da bobler nye ideer opp igjen.

Det er kaldt ute ennå. Da jeg gikk hjem i kveld, kom det endel snøfjon i lufta, men det ga seg fort.

Ingen kommentarer:

www.karistrikk.no

Vil også ønske alle til å besøke min nettbutikk.

Ferdige modeller, modeller som kan strikkes på bestilling.

Tilpasset eget ønske og egne mål.


Endel oppskrifter for maskinstrikk med forslag om garn.

Ta kontakt.

Bloggarkiv

Om meg

Bildet mitt
Porsgrunn, Telemark, Norway
Forhandler av Norsy strikkemaskiner og tilbehør.Kurs i maskinstrikk, oppskrifter til strikk på maskin. Designer og produsent av klær laget med strikkemaskiner. Også endel søm. I tillegg forhandler av strikkemaskiner. Lærer bort å bruke strikkemaskiner og å lage sin egen design.