mandag 19. april 2010

19 april



Bomullsgenser med håndstrikket kant nederst. Perle bomull fra Hillesvåg. Er så lang som en tunika. Størrelsen tilsvarer ca 44 og prisen vil bli kr 1250.00 for denne. Lager kun denne i dette designet. Så den som kjøper, får en unik genser.



Mandag og stille som bare det. Får garn til to bestillinger i morgen. Men i dag - ikke noe spesielt på agendaen. Da føler jeg meg litt nedblåst. Har strikket ferdig en kjole i hvit ullboucle som er tynn og ikke klør. Str. L og fredag strikket jeg en i XL i samme modell. Legger inn bilde senere når jeg har montert og vasket de.


Men jeg har mye ferdig i butikken nå, på grunn av at Norges Husflidlag har avlyst de tre siste utpakningene i Oslo, er det ingen engros bestillinger heller. Da blir det stille.


Har også lagt inn forskjellige strikkeoppskrifter i maskinstrikk i min nettbutikk. Men foreløpig liten respons for dette. Da må jeg vurdere om det er bryet verdt å koste på dette. Det koster å strikke opp modell for fotografering, det tar mye tid også.


Under: To modeller som venter på henting. Bomull strikket med Perle. Ble ganske fornøyd med disse, men du verden så mange ganger jeg måtte strikke vrangbordene før jeg fikk de perfekte



Ingen kommentarer:

www.karistrikk.no

Vil også ønske alle til å besøke min nettbutikk.

Ferdige modeller, modeller som kan strikkes på bestilling.

Tilpasset eget ønske og egne mål.


Endel oppskrifter for maskinstrikk med forslag om garn.

Ta kontakt.

Bloggarkiv

Om meg

Bildet mitt
Porsgrunn, Telemark, Norway
Forhandler av Norsy strikkemaskiner og tilbehør.Kurs i maskinstrikk, oppskrifter til strikk på maskin. Designer og produsent av klær laget med strikkemaskiner. Også endel søm. I tillegg forhandler av strikkemaskiner. Lærer bort å bruke strikkemaskiner og å lage sin egen design.