tirsdag 9. februar 2010

Kalde dager

Begynner å lengte etter våren, ser at når solen er oppe, begynner den å tære på snøkantene.
Kaldt i dag morges. - 12 da jeg gikk på jobben. Monterte opp 400 nålers maskinen, hadde en lang hyggelig telefon fra Eva i Sandefjord og Marianne fra Skien, besøk av Ingrid i butikken og fant at jeg ville vaske resten av gulvene i dag. Jeanette vasket butikken i går.

Fikk noen prøver fra Gjestal i dag, på nytt garn. Tror jeg skal prøve ut noen av de, for oppskriftene til nettbutikken. Strikker også på pulsvanter til neste utstilling. Monterte to poncho og fikk sendt en som var bestilt og betalt. Fingrene sprekker opp igjen. Var ganske bra på søndag, men så begynner det igjen.

I morgen kommer Anita. Da blir det å sette seg med DK 7 tenker jeg.


Ingen kommentarer:

www.karistrikk.no

Vil også ønske alle til å besøke min nettbutikk.

Ferdige modeller, modeller som kan strikkes på bestilling.

Tilpasset eget ønske og egne mål.


Endel oppskrifter for maskinstrikk med forslag om garn.

Ta kontakt.

Bloggarkiv

Om meg

Bildet mitt
Porsgrunn, Telemark, Norway
Forhandler av Norsy strikkemaskiner og tilbehør.Kurs i maskinstrikk, oppskrifter til strikk på maskin. Designer og produsent av klær laget med strikkemaskiner. Også endel søm. I tillegg forhandler av strikkemaskiner. Lærer bort å bruke strikkemaskiner og å lage sin egen design.