mandag 14. mai 2012

14 mai 2012

 Sydd vams og caps i ull/polyester



Siden jeg har vært lite produktiv på min blogg, får jeg ta meg litt sammen og legge inn litt nytt med jevne mellomrom!
Denne vamsen er sydd i ett "Burnout stoff" og er litt lenger bak enn foran. Har ribbestrikket hals og håndledd og sydd på. Nå skal jeg sy en til ferdig i lilla og sort.

Disse vamsene koster kr. 1850.00 og blir bare en i denne fargen og en til i lilla.
Capsen koster kr. 350.00

Syr mange Capser i forskjellige kvaliteter også. 



Denne Capsen er i grønn ull/polyester  (80/20%) og er veldig fin på de som innbiller seg at de ikke kler noe på hodet!



Denne er sydd i strikket metervare. Begge er med for inne i luen.


Ingen kommentarer:

www.karistrikk.no

Vil også ønske alle til å besøke min nettbutikk.

Ferdige modeller, modeller som kan strikkes på bestilling.

Tilpasset eget ønske og egne mål.


Endel oppskrifter for maskinstrikk med forslag om garn.

Ta kontakt.

Bloggarkiv

Om meg

Bildet mitt
Porsgrunn, Telemark, Norway
Forhandler av Norsy strikkemaskiner og tilbehør.Kurs i maskinstrikk, oppskrifter til strikk på maskin. Designer og produsent av klær laget med strikkemaskiner. Også endel søm. I tillegg forhandler av strikkemaskiner. Lærer bort å bruke strikkemaskiner og å lage sin egen design.