mandag 2. desember 2013

Så er det desember-

Da er desember måned i gang og jeg strikker opp utsolgte tunika i rødt.  Etter salg i november måned er butikken litt mer luftig og  jeg har bedre plass til å vise mine modeller. Høsten har vært temmelig travel, Det ble tømt to hele stativer med klær, og det er bra, etter at resten av året har vært temmelig stille. Så stille at det er vel på tide å tenke på om jeg skal pensjonere meg for godt. Når ikke kunder dukker opp uten å annonsere salg til 50 % avslag, er det lite lystig å sitte med dette.  Samtidig sier de at jeg må ikke finne på å slutte for de vil ha meg her. Javel - da får det bli bevist og da får de komme.

Alle klager over tomme lokaler i sentrum, men grunnen er jo lite besøk og salg som ikke dekker utgiftene. Sånn er livet blitt. Da får jeg sette meg ved strikkemaskinen igjen.

1 kommentar:

rett og vrang sa...

Er det så lite salg? Hvor er kundene dine blitt av da? Hvis du må selge med 50 % blir det jo lite igjen... grøss! Får håpe desember blir bedre ;-) Adventshilsen fra Synnøve

www.karistrikk.no

Vil også ønske alle til å besøke min nettbutikk.

Ferdige modeller, modeller som kan strikkes på bestilling.

Tilpasset eget ønske og egne mål.


Endel oppskrifter for maskinstrikk med forslag om garn.

Ta kontakt.

Bloggarkiv

Om meg

Bildet mitt
Porsgrunn, Telemark, Norway
Forhandler av Norsy strikkemaskiner og tilbehør.Kurs i maskinstrikk, oppskrifter til strikk på maskin. Designer og produsent av klær laget med strikkemaskiner. Også endel søm. I tillegg forhandler av strikkemaskiner. Lærer bort å bruke strikkemaskiner og å lage sin egen design.