onsdag 14. juli 2010

Så irritert at jeg nesten sprekker!


Ingen ting er mer irritertende enn offentlige kontorer.


To ganger når jeg flyttet butikken og derved også telefonen, sendte Telenor regning for flytting til fraflyttet adresse. Med dette som grunn - - kom til slutt en regning fram -- med purring på for sen betaling!


For ett halvt år siden fikk jeg endel varer som skulle leveres med Tollpost. Pakken var riktig adressert, men Tollpost hadde laget fraktpapirer til adresse, jeg hadde for 11 år siden.


Det som da skjedde, var at jeg fikk en rasende telefon fra sjåføren som ikke forstod så godt norsk, når jeg skulle forklare ham at den adressen han hadde var feil. Jeg sa til ham at jeg skulle klage til avsender. Det tok han som kritikk og eksploderte.


Ringte opp Tollpost og håpet at de nå hadde riktig adresse - men hva skjer.


Jo, jeg fikk en garnlevering fra Danmark for ca 2 uker siden. Den ble levert her - i dag kommer regningen på utlagt moms - adressert til den gamle adressen som jeg flyttet fra for 11 år siden ---igjen. Med forfall for 8 dager siden.


Så ringer jeg oppgitt telefon nummer, står i ventekø , med musikk ---- leeeeeenge. Til slutt får jeg info at jeg kan trykke på stjerne og de ringer meg opp igjen.


Jada de ringer opp før jeg rekker bort til strikkemaskinen, men setter meg over til fakturaavdelingen. Nytt svar der, personen du søker kan du ikke få kontakt med. Samtalen blir avsluttet!


Da begynner jeg å bli varm i topplokket!


Ringer igjen - samme prosedyre og etter å på nytt bli oppringt av kundebehandler, forteller jeg at jeg er ikke intressert i å sitte igjen med slikt svar. Men hun setter meg igjen over til faktura avdeling med samme resultat som sist.


Så nå har jeg sendt det på epost - med henstilling om en bekreftelse på at de har mottatt eposten og at de retter feil adresse.


Var nok ikke helt vennlig!

Ingen kommentarer:

www.karistrikk.no

Vil også ønske alle til å besøke min nettbutikk.

Ferdige modeller, modeller som kan strikkes på bestilling.

Tilpasset eget ønske og egne mål.


Endel oppskrifter for maskinstrikk med forslag om garn.

Ta kontakt.

Bloggarkiv

Om meg

Bildet mitt
Porsgrunn, Telemark, Norway
Forhandler av Norsy strikkemaskiner og tilbehør.Kurs i maskinstrikk, oppskrifter til strikk på maskin. Designer og produsent av klær laget med strikkemaskiner. Også endel søm. I tillegg forhandler av strikkemaskiner. Lærer bort å bruke strikkemaskiner og å lage sin egen design.