søndag 4. april 2010

Formiddag 4 april

Denne vakre, russiske båten ligger her til kai denne påsken.



Sitter på hotellrommet etter frokosten. Våknet sent i dag. Merkelig hvor fort man venner seg til den framstilte klokka.

I går måtte vi flytte hele utstillingen til ett annet rom. Hotellet hadde en bestilling for en barnedåp og det rommet det var planlagt i - var ikke ferdig oppusset til påsken.

Da var det godt å ha hjul på stativene. Håper vi blir funnet nå da. Er ikke så åpnet tilgjengelig som ellers, men rommet var lettere å "møblere" med klærne i alle fall. Og endel lysere.
Men jeg kjente det på ryggen etterpå. Og siden jeg også må gå opp fire etasjer til hotellrommet, passer jeg på - ikke gå altfor ofte opp og ned.

Lite spising om dagen, så jeg håper det vil synes på vekta når jeg kommer hjem. Det sliter på hofter å være så tung som jeg har vært etter jeg sluttet å røyke for 10 år siden.

Håper det blir bedre salg i dag og i morgen. Var litt i går, men ikke noe å rope hurra for.
Gårsdagen var det fint vær og foreløpig skinner solen. Men det er meldt dårlig vær så det er vel ikke så store forventninger og fare for solforbrenning, denne påsken.

Tenker å ta en runde for å se utstillingene inne på Fredriksvern i dag. Når vi står her tre stykker, kan det vel la seg gjøre en times tid. Galleriengler har samme betalingsterminal og kan vel håndtere den om det skulle dumpe inn ett salg i mellomtiden.

Har fått noen bestillinger som må tas etter jeg kommer hjem. 1 rød kåpe i Small str. med lengre armer. En surgrønn vest må strikkes opp i flere størrelser, to bomullsgensere med høy vrangbordhals og ett skjørt i silke og lin. Anita vil lære å bruke patentapparatet og da er det greit at jeg har det oppe nå. Kommer vel flere på kurs etter påske også.

Nå tenker jeg at jeg samler løse deler og setter meg i baren den siste timen.

Ingen kommentarer:

www.karistrikk.no

Vil også ønske alle til å besøke min nettbutikk.

Ferdige modeller, modeller som kan strikkes på bestilling.

Tilpasset eget ønske og egne mål.


Endel oppskrifter for maskinstrikk med forslag om garn.

Ta kontakt.

Bloggarkiv

Om meg

Bildet mitt
Porsgrunn, Telemark, Norway
Forhandler av Norsy strikkemaskiner og tilbehør.Kurs i maskinstrikk, oppskrifter til strikk på maskin. Designer og produsent av klær laget med strikkemaskiner. Også endel søm. I tillegg forhandler av strikkemaskiner. Lærer bort å bruke strikkemaskiner og å lage sin egen design.