fredag 2. april 2010

2 April - langfredag


Synes ikke der er lett å legge inn bilder her, de legger seg på toppen av bloggen, men jeg får ta en ting av gangen.

Fant dette bildet i bildeserien til Østlandsposten fra påske utstillingen i Stavern.Viser ett lite hjørne av noen av mine modeller som synes. Bl a. av min nye vest og en singleten som det var en god del interesse av. Pussig for meg. For 12-14 år siden laget jeg utallige slike, men har lagt det bort. Må jeg muligens ta dette opp igjen? vesten må jeg tydligvis også strikke opp endel av i flere farger.

Det har vært utrolig masse mennesker her i dag. Det startet med skikkelig haglskurer ute, men været bedret seg utover dagen. Men det blåste tydeligvis ganske kaldt ute.

Koselig å treffe Ellen fra Sandefjord igjen. Forrige påske kom hun også og kjøpte en rød jakke, førsteutgaven til de jakkene jeg nå har strikket i bomull i nå. Denne gangen reiste hun, med en elegant langvest i sort og hvitt kamgarn. Flott dame til mine modeller!

Men det var også Turid som kjøpte ponchoen i sort og mørk lilla med surgrønn Karihette til. Hilser også til besøkende jeg har som venner på Norge 1-2-3. Så hyggelig å treffe de i levende live. Og andre som ga seg til kjenne. Ser at jeg må også sy opp flere kåper i small størrelser. Drar hjem med endel bestillinger som er noe mindre størrelser, enn de jeg hadde med denne gangen.

Håper jeg ikke glemmer bort noe. Hilser også til Anita som kom innom og Marianne. Pussig også at jeg må til Stavern for at Skiens folk skal finne meg. Har jo nå snart 20 års jubileum. Men ennå er det slik når jeg er ute som her, at det er de nærmeste som ikke har fått med seg at jeg driver.

Ingen kommentarer:

www.karistrikk.no

Vil også ønske alle til å besøke min nettbutikk.

Ferdige modeller, modeller som kan strikkes på bestilling.

Tilpasset eget ønske og egne mål.


Endel oppskrifter for maskinstrikk med forslag om garn.

Ta kontakt.

Bloggarkiv

Om meg

Bildet mitt
Porsgrunn, Telemark, Norway
Forhandler av Norsy strikkemaskiner og tilbehør.Kurs i maskinstrikk, oppskrifter til strikk på maskin. Designer og produsent av klær laget med strikkemaskiner. Også endel søm. I tillegg forhandler av strikkemaskiner. Lærer bort å bruke strikkemaskiner og å lage sin egen design.