lørdag 20. mars 2010

Mer fra 20 mars.

Har vært mye spasering i dag. Først oppe hos min onkel, for å bestille flybiletter sammen, til turen vi skal ta til Dublin i pinsen.

Tok litt tid for han ville se hopprennet i Planitsa ferdig, først. Men vi fikk bestilt sammen og da er det bare å glede seg til turen.

Gikk innom verkstedet og strikket ferdig en rygg i hvitt mousse garn, men husket plutselig at det var tomt for sort blekk til skriver både hjemme og på kontoret. Så jeg tuslet hjem, spiste litt og trasket over til Clas Ohlson for å kjøpe blekk, lyspærer til spotene, lynlim og blyantspisser. Slike ting som jeg stadig skal huske på, men glemmer. Tok en sveip i dame konfeksjon butikkene også, men fant ingen ting som fristet der, denne gangen heller.

Nå er jeg trett. Skal sløve resten av kvelden. La inn noen bilder under her, men er ikke så fornøyd med de når jeg tar foto på byster. Både byster og dukkene gir ett feil inntrykk av plaggene som er mye flottere på ett levende menneske.

Ingen kommentarer:

www.karistrikk.no

Vil også ønske alle til å besøke min nettbutikk.

Ferdige modeller, modeller som kan strikkes på bestilling.

Tilpasset eget ønske og egne mål.


Endel oppskrifter for maskinstrikk med forslag om garn.

Ta kontakt.

Bloggarkiv

Om meg

Bildet mitt
Porsgrunn, Telemark, Norway
Forhandler av Norsy strikkemaskiner og tilbehør.Kurs i maskinstrikk, oppskrifter til strikk på maskin. Designer og produsent av klær laget med strikkemaskiner. Også endel søm. I tillegg forhandler av strikkemaskiner. Lærer bort å bruke strikkemaskiner og å lage sin egen design.