torsdag 28. januar 2010

Trengte en blomst i dag

Trengte noe vakkert nå. Bildet tok jeg for en stund siden i trening på å ta nærbilder med mitt Nikon speilrefleks kamera. Skjønner ennå ikke så mye om innstillingene, men jeg har mange bra bilder fordi jeg tror jeg har blikk for komposisjon av bilde.



I dag har jeg strikket en ny overdel til min denimbukse. Har laget denne på bestilling til en flott dame, strikket i silke og lin. Vi er omtrent samme størrelse og den var så flott på henne da hun prøvet den i forrige uke.

Så når den ble ferdig i dag, prøvet jeg den og fant at den mååååååååå jeg ha selv også!

Har også gjort ferdig to små jakker, presset opp 4 barnebukser og en liten poncho.

I kveld har jeg strøket klær og presset opp bukser for å se hva jeg skal pakke i morgen for turen.

Skal på Color Fantasi/ Magic tur og retur til Kiel, drar søndag og er ikke tilbake igjen før onsdag. Forhandlermøter og kurs i det som følger med i å selge strikkemaskiner og utstyr til dette.

Min datter og jeg drar inn til Oslo lørdag, sjekker inn på SAS hotellet og drar videre til Lillestrøm. Først til Sophie på Lillestrøm, så til Gave og interiør messen. Så da blir det noen fridager. Skal bli godt. Fingrene sprekker opp igjen så det skal bli godt å la de få litt fri.

Hadde også besøk i butikken av en ung dame som skulle forhøre seg om strikkemaskiner.
Hun kommer nok tilbake neste uke. Da skal jeg forøvrig ha flere kurs også.

Har nesten bestemt hvilken dato jeg drar og besøker min nye venninne i Dublin også. Hun spurte om jeg ville komme på besøk, da hun bestilte kjole av meg til ett bryllup hun skulle i.

Så da blir det nok tur til Ireland i pinsen. Gleder meg!

Ingen kommentarer:

www.karistrikk.no

Vil også ønske alle til å besøke min nettbutikk.

Ferdige modeller, modeller som kan strikkes på bestilling.

Tilpasset eget ønske og egne mål.


Endel oppskrifter for maskinstrikk med forslag om garn.

Ta kontakt.

Bloggarkiv

Om meg

Bildet mitt
Porsgrunn, Telemark, Norway
Forhandler av Norsy strikkemaskiner og tilbehør.Kurs i maskinstrikk, oppskrifter til strikk på maskin. Designer og produsent av klær laget med strikkemaskiner. Også endel søm. I tillegg forhandler av strikkemaskiner. Lærer bort å bruke strikkemaskiner og å lage sin egen design.