søndag 24. januar 2010

Ryddet litt


Så har jeg fått lagt inn noen linker til flere av mine blogger. Så får jeg se om jeg kan klare å flytte de over, så jeg sitter igjen med kun en til slutt. Det må vel la seg gjøre.

Det er slik som skjer når gamle damer prøver seg og er så utålmodige som jeg har vært. Har hatt litt angst for å legge inn for mye info her også. Er ikke helt sikker på om det blir lest av andre, men i grunnen er ikke det så viktig. Det er en måte å drive litt selvransakelse også.

Men hovedgrunnen til at jeg har flere blogger, er at jeg glemmer passord og er ikke så lysten på å skrive de ned heller.

Nå har jeg skrevet så mye i dag at nå bevilger jeg meg å legge inn ett bilde. Dette er en hatt, i en utgave som jeg har solgt endel av i Norway Designs i Oslo. Men det er noen år siden nå.
Holder nå på med justering av denne hatten så den ikke har fullt så brede bremmer. Så jeg har laget to med flat pull lik de spanske toreadorhattene og to med rund pull. Litt av en jobb å tove de. jeg vet ikke hvordan resultatet er før de er ute av vaskemaskinen. Disse måtte to omganger før de hadde tovet nok.

Ingen kommentarer:

www.karistrikk.no

Vil også ønske alle til å besøke min nettbutikk.

Ferdige modeller, modeller som kan strikkes på bestilling.

Tilpasset eget ønske og egne mål.


Endel oppskrifter for maskinstrikk med forslag om garn.

Ta kontakt.

Bloggarkiv

Om meg

Bildet mitt
Porsgrunn, Telemark, Norway
Forhandler av Norsy strikkemaskiner og tilbehør.Kurs i maskinstrikk, oppskrifter til strikk på maskin. Designer og produsent av klær laget med strikkemaskiner. Også endel søm. I tillegg forhandler av strikkemaskiner. Lærer bort å bruke strikkemaskiner og å lage sin egen design.