søndag 10. januar 2010

11 januar 2010

Løse halser og pulsvanter . Halsene kan legges dobbelt og brukes på hodet som panneband eller lue



Så er det gått en tredjedel av denne måneden også. Begynner å se det blir litt lysere hver morgen. Sakte men sikkert.

Fant 4 bestillingen i nettbutikken. det var bra. I dag tror jeg at jeg skal kverke noen hybelkaniner på verkstedet. Hvis ikke noe annet kommer opp.
Så strikke noen flere pulsvanter og løse halser og hatter.


Får se over hvilke farger jeg har på lager. Må nok sende en liten garnbestilling tenker jeg.


Men hattene må være sorte. Tror jeg skal strikke noen med flat pull også. Som toreador hatter.




Laget løse halser og pulsvanter i hvitt og rødt maskinvaskbart garn i forrige ike. Har samme garnet i blågrått og turkis også. Men ikke i sort. Men jeg har sort i en 4 tråder fra Forsell. Det skulle gå bra.
Så er det tid for å kle på seg alle løse deler og gå på jobben. Så glad jeg ikke må skrape bil og bruke en iskald bil.






1 kommentar:

rett og vrang sa...

Heisann!
Jeg ser på bloggen at du har sendt inn noe nytt. Det er lettere å oppdatere her en på "Fjesboka" for meg i allefall, men, smaken er som baken...
Vil du ha tellere på bloggen? Jeg tok en gratis en fra susnet.se. Den var grei å legge inn i koden. Har jo ikke hatt bloggen så lenge, jeg da, men den andre jeg prøvde meg på, ga jeg opp for et par år siden...
Snelletorget - er det respons?
Synnøveklem

www.karistrikk.no

Vil også ønske alle til å besøke min nettbutikk.

Ferdige modeller, modeller som kan strikkes på bestilling.

Tilpasset eget ønske og egne mål.


Endel oppskrifter for maskinstrikk med forslag om garn.

Ta kontakt.

Bloggarkiv

Om meg

Bildet mitt
Porsgrunn, Telemark, Norway
Forhandler av Norsy strikkemaskiner og tilbehør.Kurs i maskinstrikk, oppskrifter til strikk på maskin. Designer og produsent av klær laget med strikkemaskiner. Også endel søm. I tillegg forhandler av strikkemaskiner. Lærer bort å bruke strikkemaskiner og å lage sin egen design.