tirsdag 3. februar 2009

Februar 2009


Da er januar fløyet avgårde og her har jeg ikke vært på lenge igjen. Har hatt en travel høst, rekker ikke alt jeg ønsker, men det er vel greit. Det betyr vel bare at jeg lever.


Har hatt trøbbel med denne PCen, men takket være en grei sønn,virker alt igjen.


31 januar åpnet jeg min nettbutikk http://www.karistrikk.no/ og er litt spent på om den blir funnet. Har mye i butikken som bare er noen få stykker av. De vil jeg legge inn etter hvert som jeg får fotografert de. Men jomen er det mye jobb å lage det til. Foto skal først tas, legges inn på PC og velge/vrakes, skaleres i riktig størrelse, legges inn. Prisen skal inn i fakturaprogram med riktig artikkelnummer og riktig pris. Har jeg husket å sjekke hvilken størrelse jeg ha ferdig?


Men spennende er det for en gammel dame!


Håper det blir besøkt. Har allerede fått en god del hilsener og gratulasjoner så noen har i alle fall oppdaget det.


Ingen kommentarer:

www.karistrikk.no

Vil også ønske alle til å besøke min nettbutikk.

Ferdige modeller, modeller som kan strikkes på bestilling.

Tilpasset eget ønske og egne mål.


Endel oppskrifter for maskinstrikk med forslag om garn.

Ta kontakt.

Bloggarkiv

Om meg

Bildet mitt
Porsgrunn, Telemark, Norway
Forhandler av Norsy strikkemaskiner og tilbehør.Kurs i maskinstrikk, oppskrifter til strikk på maskin. Designer og produsent av klær laget med strikkemaskiner. Også endel søm. I tillegg forhandler av strikkemaskiner. Lærer bort å bruke strikkemaskiner og å lage sin egen design.