tirsdag 26. oktober 2010

26 oktober 2010


Dagen i dag


Nå hadde jeg skrevet ett langt og velfundert innlegg, så får jeg igjen melding om at jeg ikke er innlogget og alt ble borte igjen. Får forsøke igjen, før jeg skal legge meg.

Holder på med å strikke opp sett, i de modellene jeg kaller Crazy modeller. Har sett flere bruker de nå. Og det er noen år siden de ble produsert så jeg tro de kan tas opp igjen.

Legger inn bilde av Iskra som stilte opp som fotomodell for noen år siden. Har strikket 3 topper og nesten to skjørt i går og i dag av disse. Tror jeg legger dette inn nå så ikke dette også forsvinner.
Ellers har jeg strikket ett skjerf i selbumønster som ble bestilt. Ikke for smalt og ikke for langt var målene jeg fikk???
Har også malt undersiden på 14 hyller med en smal rull. Det var lettere og raskere enn å bruke pensel. De får stå og tørke noen dager før jeg maler de på oversiden og etter det skal hyllene skrues sammen. Har planer om å bruke de til bokhyller hjemme for jeg har ikke plass til alle mine bøker.


Ingen kommentarer:

www.karistrikk.no

Vil også ønske alle til å besøke min nettbutikk.

Ferdige modeller, modeller som kan strikkes på bestilling.

Tilpasset eget ønske og egne mål.


Endel oppskrifter for maskinstrikk med forslag om garn.

Ta kontakt.

Bloggarkiv

Om meg

Bildet mitt
Porsgrunn, Telemark, Norway
Forhandler av Norsy strikkemaskiner og tilbehør.Kurs i maskinstrikk, oppskrifter til strikk på maskin. Designer og produsent av klær laget med strikkemaskiner. Også endel søm. I tillegg forhandler av strikkemaskiner. Lærer bort å bruke strikkemaskiner og å lage sin egen design.