torsdag 4. april 2019

Oppskrifter til maskinstrikk?

Jeg har i årenes løp solgt en mengde oppskrifter til maskinstrikk. Jeg har prioritert at oppskriftene skal være enkle, med god passform og i første rekke beregnet på nye strikkere. Oppskriftene er strikket opp og utregnet til 4 størrelser.

Nå har imidlertid årene gått og jeg har avsluttet min nettbutikk. Derfor vurderer jeg om å legge inn tilbudet her i min blogg.

Er det noen interesse for dette vil jeg sette pris på tilbakemelding. Kan se mange bilder på Facebook under Kari Hansen eller Karistrikk. Karistrikk oppløstes som firma 1.01. 2019 men jeg er fremdeles oppegående.

Bildet over er en vams, som er strikket i Huldra Kamgarn fra Hillesvåg Ulvarefabrikk men jeg har også strikket den i Alpakka. Da med noe forkortning på lengde siden min erfaring er at dette garnet siger en god del-

Jeg tillater de som kjøper oppskriftene mine å strikke opp modellene for salg, men forventer og håper at plagg merkes med design fra Karistrikk. Jeg er også tilgjengelig med support underveis om det er ønskelig.

Ingen kommentarer:

www.karistrikk.no

Vil også ønske alle til å besøke min nettbutikk.

Ferdige modeller, modeller som kan strikkes på bestilling.

Tilpasset eget ønske og egne mål.


Endel oppskrifter for maskinstrikk med forslag om garn.

Ta kontakt.

Bloggarkiv

Om meg

Bildet mitt
Porsgrunn, Telemark, Norway
Forhandler av Norsy strikkemaskiner og tilbehør.Kurs i maskinstrikk, oppskrifter til strikk på maskin. Designer og produsent av klær laget med strikkemaskiner. Også endel søm. I tillegg forhandler av strikkemaskiner. Lærer bort å bruke strikkemaskiner og å lage sin egen design.