torsdag 6. juni 2013

Juni 2013, strikkeoppskrifter til salgs.

 
Da er juni  måned godt i gang og jeg har holdt på med ny nettside der jeg skal legge inn strikkeoppskrifter til maskinstrikk til salgs. Søk på www.karistrikk.no eller www.karistrikk.tictail.com
 
 I første omgang har jeg konsentrert meg om å prioritere oppskrifter og det har vært en positiv opplevelse. 
 
 Ferdige modeller vil også bli lagt inn etter hvert. Betaling via Paypal, så det betyr at betaling også kan skje med Visa eller Mastercard. Strikkeoppskriftene sendes via e-post så det er viktig at jeg får riktig e-post adresse ved bestilling. Ferdige modeller sendes fraktfritt, det er selvsagt angrefrist og bytterett på dette. I så tilfelle må kunden betale returporto, gi en melding på forhånd om grunnen til returen, via e-post til Karistrikk. Eller ring.
 
 
Det har vært mest interesse om jakkene, både denne som kan strikkes sidelengs, og med varierende maskeantall, blir det forskjellig lengder på jakken. Også, ved å ha forskjellige hvilefelt, kan jakken bli enten svakt utskrådd eller med masse vidde i ryggen. Den er strikket i Silke-lin som kan kjøpes fra Stanett, i Askim.
 
 
Denne jakker er også likt godt. Den er strikket i 2 tråds ullgarn og lettere tovet. Jakken er i 4 størrelser. Denne har mine knapper og disse ligger også inn i nettbutikken. Den kan strikkes i garn fra Hillesvåg ullvarefabrikk, også i Rauma Finull, da vil den bli litt større, er min erfaring.
 
 
De som likevel er mest solgt ennå, har vært de forskjellige utgavene i vevstrikk. T.shirt, sidestrikket modell og en modell med spiss kant nede. Har strikket opp varierende garn for beregningenes skyld, og avhengig av hvilket garn jeg har valgt for vevetråd, kam modellen variere med 10 cm. i bredden med samme maskefasthet og samme maskeantall. Det viser hvor viktig det er med å strikke prøvelapper for beregninger.
 
  
 

Ingen kommentarer:

www.karistrikk.no

Vil også ønske alle til å besøke min nettbutikk.

Ferdige modeller, modeller som kan strikkes på bestilling.

Tilpasset eget ønske og egne mål.


Endel oppskrifter for maskinstrikk med forslag om garn.

Ta kontakt.

Bloggarkiv

Om meg

Bildet mitt
Porsgrunn, Telemark, Norway
Forhandler av Norsy strikkemaskiner og tilbehør.Kurs i maskinstrikk, oppskrifter til strikk på maskin. Designer og produsent av klær laget med strikkemaskiner. Også endel søm. I tillegg forhandler av strikkemaskiner. Lærer bort å bruke strikkemaskiner og å lage sin egen design.