søndag 30. mai 2010

Siste dagene fra Dublin

Nærbilde av Rhododrendron busk. Blomstene var i alle forskjellige farger, trærne i alle størrelser. Jeg strever litt med å redigere alle feil jeg gjør, bloggen har forsvunnet flere ganger nå, så jeg velger å lage fler etter hverandre.

Dette er bilder inne fra parken vi besøkte. Under her ett blomstrende tre som det stod på info at det var neseblomster.

Under her, privar properti. Etter hva jeg skjønte er dette herregården som i sin tid etablerte denne parken. Det var ikke tillatt å komme inn der.

Lite og vakkert parti med blomster på bakken


På hjemvei stoppet vi på ett sted Sven og Kari brukte å dra til og plukke blåbær på høsten. Ligger i en naturpark og det var en stille og nydelig sted.

Vi hadde også vært innom Glendaloch Mill og sett hva de laget der. Spinneri som solgte typisk Irske stikkevarer og nydelige vevde pledd/poncho i myk ull og kashmir med keltiske motiv på. Den som hadde ett visakort uten grense på beløpet?





Ingen kommentarer:

www.karistrikk.no

Vil også ønske alle til å besøke min nettbutikk.

Ferdige modeller, modeller som kan strikkes på bestilling.

Tilpasset eget ønske og egne mål.


Endel oppskrifter for maskinstrikk med forslag om garn.

Ta kontakt.

Bloggarkiv

Om meg

Bildet mitt
Porsgrunn, Telemark, Norway
Forhandler av Norsy strikkemaskiner og tilbehør.Kurs i maskinstrikk, oppskrifter til strikk på maskin. Designer og produsent av klær laget med strikkemaskiner. Også endel søm. I tillegg forhandler av strikkemaskiner. Lærer bort å bruke strikkemaskiner og å lage sin egen design.