mandag 23. november 2009

Design


Snart desember og jeg jobber som en tulling. I dag har jeg montert en god del fra forrige uke, festet tråder på 12 skjerf og laget tuster i begge ender på mohairskjerf i sytråd tynnmohairgarn. Lekkert og mykt.




Strikket 2 skjørt, sydd haslen på 4 røde gensere. Imens skjørtene ble strikket satt jeg med ryggen til og strikket smykkeskjerf på en annen maskin





Skal ha utstilling i Steinbrakka i Stavern lørdag og søndag 28 og 29 november.


Har fått ett samarbeidde med en annen designer som syr i skinn. Kan hende vi presenterer en liten kolleksjon sammen neste år.


Dette er vesker han laget først.


Så i går kom ett bilde av belte.









Dette skal bli spennende!



Ingen kommentarer:

www.karistrikk.no

Vil også ønske alle til å besøke min nettbutikk.

Ferdige modeller, modeller som kan strikkes på bestilling.

Tilpasset eget ønske og egne mål.


Endel oppskrifter for maskinstrikk med forslag om garn.

Ta kontakt.

Bloggarkiv

Om meg

Bildet mitt
Porsgrunn, Telemark, Norway
Forhandler av Norsy strikkemaskiner og tilbehør.Kurs i maskinstrikk, oppskrifter til strikk på maskin. Designer og produsent av klær laget med strikkemaskiner. Også endel søm. I tillegg forhandler av strikkemaskiner. Lærer bort å bruke strikkemaskiner og å lage sin egen design.