lørdag 28. februar 2009

28 februar

Dagene går og går. I dag den siste dagen i februar. Var en tur oppe på kontoret for å oppgradere PCen der, etter jeg hadde vært på apoteket for å få tak i ny pakning av plaster, til mine såre fingre. Har fått psoriasis på fingrene, albuene og under føttene. Veldig slitsomt med fingrer som sprekker med dype sår. Derfor må jeg plastre med kirurgplaster over spekkene til de lukker seg og jobbe med hansker på, når jeg strikker. Blir også verre når jeg må ha hendene i vann. har vært hos hudlege, men etter å ha brukt cortisom salve i en måned, er jeg ikke bedre. Heller verre.

Holder ellers på med å prøve ut endel på de forskjellige strikkemaskinen jeg har. En Embelisher 305 som har mange artige mønster som stilles inn via ratt på maskinen.

Passap maskinen for å strikke dobbelt og der oppdaget jeg at jeg kan strikke på forreste seng så glattsiden vender mot meg. Har ikke testet så mye der ennå, for det er andre bestillinger som haster mer.

Så satt jeg litt i går med patentapparatet til Norsy maskinen for å se om jeg får til å strikke rundt på den. men det må være feil i brukerhåndboken for det virker ikke slik det står i boken. Strikker på bakerste seng mot venstre og på begge tilbake.

Ingen kommentarer:

www.karistrikk.no

Vil også ønske alle til å besøke min nettbutikk.

Ferdige modeller, modeller som kan strikkes på bestilling.

Tilpasset eget ønske og egne mål.


Endel oppskrifter for maskinstrikk med forslag om garn.

Ta kontakt.

Bloggarkiv

Om meg

Bildet mitt
Porsgrunn, Telemark, Norway
Forhandler av Norsy strikkemaskiner og tilbehør.Kurs i maskinstrikk, oppskrifter til strikk på maskin. Designer og produsent av klær laget med strikkemaskiner. Også endel søm. I tillegg forhandler av strikkemaskiner. Lærer bort å bruke strikkemaskiner og å lage sin egen design.